onsdag 9 oktober 2019

Förvaringssnurra

To get this blog translated into English.
Please use Google Translate in my sidebar.

Nu äntligen har jag byggt färdigt min förvaringssnurra. 
Ideén fick jag efter att ha sett en förvaringssnurra hos Anne.
Det blev en massa olika saker som fick förvaring i denna snurra.
Under mitt bygge så har jag satt en snurrplatta som jag har fått av min älskade mamma.
Mamma har köpt en snurrbricka på ikea så behövde hon själva plattan men inte snurrgrejen under så den fick jag till mitt projekt.
På snurrgrejen så har jag satt en bit MDF som jag målade svart. Ovanpå MDF skivan limmade jag sedan mina förvarings ställ som jag byggt.

HÄR kan du se hur jag byggde ihop stämpel stapeln för Tim Holtz stämpeldynor.



Denna snurrbricka är det jag har en del utav under min förvaring.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar