tisdag 1 september 2020

Foam kiwi

Hej på er som fortfarande tittar in ibland.

Jag har varit sämst på att uppdatera och även besöka tillbaka er dom typ senaste 2 åren.
Jag är mycket ledsen för detta, men mitt liv fick en helt annan vändning för 2år sedan och därför har det tyvärr blivit såhär. Jag hoppas att jag kommer finna glädjen igen i att blogga osv.
Tusen tack till er som fortfarande tittar in ibland.

 

Jag har gjort en massa frukter och grönsaker i foam som jag ska ha ute i trädgården vid de olika buskar och andra plantor vi har.

Jag gjorde en massa sådana till min mamma också men tyvärr så glömde jag att fota dessa.

Denna ska sitta vid vår mini kiwi buske 😀


1 kommentar:

  1. Livet bjuder en på oväntade överraskningar ibland, både bättre och sämre sådana. Hoppas du hittar glädjen att blogga igen, alltid kul att se dina alster. Men främst hoppas jag du mår bra och finner lusten till att skapa, det är ju viktigare än att blogga om det =) Allt gott! kram

    SvaraRadera