tisdag 16 mars 2021

18år

Min äldsta dotter fyllde 18år i februari.
Detta kort gjorde jag till henne (hon ÄLSKAR smink).

Ni får ursäkta det super kassa ljuset som vanligt (ser ju gult ut) 😢...






Sedan gjorde jag denna till henne som jag byggde i chipboard, papper och ett pappersrör som jag klädde.


Tyvärr fick jag inte med hela och dessutom glömde jag att fota den innan jag gav den till henne...

Det var iallafall olika drickor på hela cirkeln där nere + en i lådan när man öppnar (alkoholfria givetvis).

2 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till dottern!! Jättefin box du gjort, och kortet, det är ju för läckert:) Klockrent till en sminkälskare;) Hon blev garanterat superglad för allt fint du gjort till henne!
    Kram och må så gott!!

    SvaraRadera
  2. Läcker bok och så coola dies med alla sminkgrejer. Hade ingen aning om att såna fanns =) kram

    SvaraRadera